Monday, 12 November 2012

~buat mereka yang berada di Malaysia~

cukup 2 bln lbih diri ini menetap di bumi urduni...bumi anbiya'...mmpunyai keberkatan padanya... semuanya atas kehendak dan rezeki dariNya...alhamdulillah, saya di beri keizinan melayari kehidupan di bumi anbiya' ini..:) meneruskan pelajaran dalam syariah ekonomi dan perbankan islam..muga kumampu bawa balik segulung ijazah dengan jayanya....hanya padaNya kuserah segala urusan....

by the way, sbenarnya nak tunjukkan pada adik2 yang kucintai di Malaysia... memandangkan seekarang dah stat cuti sekolah, x lama lagi msti terdengar suara2 dr mreka : ''eah tunjukla gambar2 kat sana" "eah, rumah kat sana mcm mana?? best x?" "eah, bilik eah mcm mana?" hehehe...btol x adik2ku??

okeyla, kali ni kakak mu akan tunjuk gambar bilik yg dye menetap dlu.... sama je mcm kt malaysia... x yah nk curious sgtla...hehehe...lain kali kte tgok luar dari blik plak eh...dah tgah mlm ni, x sempat nak ambik gmbar pmndgan luar... esk2 mintak lg yerr..:)

sekarang ni dah msuk musim sejuk sket2... terketar jgk kne air dye...for my little sister sarah, eah dah jd pndai memasak plak duduk sni..hehhe..semua mknan dah masak..kamu jgn kalah jgk tau..blik nnti kte buat pertandinagn, org malaysia or org jodan menang...;) buat balqis plak, rndu nak kongsi cter sama2 lg..huuhu.. jomla kte kongsi citer kte sama2 kat sni...hilang sket rindu,,:') untuk anah yang plg eah rindu... ble nak cakap n tango ngn eah??? rndu nk dgar suara anah....lawak anah...rasa nak suh anah dtg sni plak...huhuh... utk adikku yg pling kecik, ajar.... dah mmbesar blom??? mkn byk2 sket...jgn kurus sgt...tolong wan kat rmah tu, dgar ckap wan...msti rindu nak tdo ngn eah kn?? apalah jd dgn blik kte skrg??

special utk adik2ku...nie gambar dlam blik eah...:) enjoy it!!! hahahaha

dapurrr....kecikkkk je kann???? bawah tu ada peti ais... dpt peti ais baru...:)

katil single jeww... x queen pn...huhuhu... atas tu selimut musim sejuk... berat dye 7.5kg.... sesak nafas tdo...hehehe...lembut sgt...bwk balik boleh jd karpet..

hasil kreativiti org x berseni....ni dinding atas kpala katil n tepi katil.... sume time table, planner, kata2 semangat..ececeh... n pengisian rohani skett....bleh tempah sape yg nak... bg nama skrg..hehe

tadaaaaa!!! my meja study......:) hope bleh berjaya dgn cemerlangnya....doa dari kamu semua...

my planner for this sem.....:) homemade...hee.....

lastly, harap adik2ku sume puas hati la dgn gmbar ni...len kali eah post lg.... ada satu lagi, gambar blik air, dpn dapur... x tertangkap plak... segannnn...hehehe...okeyla, ada satu singki, satu shower, satu mangkuk tandas, satu kolam renang...hehehe...thanks, jmpe lagi masa akn dtg....:)

No comments:

Post a Comment